© Copyright på alla mina bilder, om annat inte anges.


9 jan. 2011

09jan. lista

SENASTE:
Dryck: Varmoboy
Telefonsamtalet: Världensbästa
SMS: Världensbästa
Sång du lyssnade på: Band of Horses - The Funeral
Gången du grät: Grät en skvätt när jag såg en film för nån dag sen.

HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär: Jag är så kär man bara kan bli just nu.
Förlorat någon speciell person: ja, de har jag
Varit deprimerad: Oja...
Varit så trött att du somnat sittandes: HAhaha jo, jag somnade under strejk, jag var sur och satt på mitt rum i fåtöljen och surade och somnade där...
Skrattat så att du har börjat gråta: Haha oja, många gånger

I ÅR HAR DU:
Fått ditt hjärta krossat: nepp
Träffat någon som förändrat ditt liv: Alltså, njaa är bara inne på dag 9 av detta år
Insett vilka som är dina äkta vänner: Visste jag redan
Kysst en kompis: Noppe

BLANDAT:
Vad gjorde du under din förra födelsedag:  jag fick smörgåstårta på morgonen och min älskling sjöng och gav mig presenter, sedan umgicks jag med han hela dagen, såg bio på kvällen.Vilken tid vaknade du idag: vid halv 2?
Vad gjorde du igår runt midnatt: Pratade med Niklas
Någonting som du längtar till: Träning imorgon :)
Senaste gången du träffade din pappa: Idag, innan han for till Norsjö
Vad lyssnar du på just nu: Brett Dennen - Ain't no reason
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: det har jag,
Vad gör dig irriterad just nu: ingenting
Singel/upptagen: UPPTAGEN
Hårfärg: blont
Piercings: 8 i öronen1 i tungan
Tatueringar: två stycken

DIN FÖRSTA:
Bästa vän: Skulle nog säga Sandra Raninen
Sporten du spelade: den första sport jag höll på med var simning
Husdjur: katt
Vaccination du minns: stelkramp kanske?
Alkohol du drack: kommer inte ihåg


DIN FRAMTID:
Karriär i åtanke: Psykolog, Radiopratare mohahah, massör ?
Vill du ha barn: ja tack, hemskt GÄRNA, senare =)
Vill du gifta dig: Ja de vill jag, senare :)

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon.
Kramar eller pussar: pussar.
Kortare eller längre: Längre.
Romantisk eller spontan: båda kan vara riktigt bra,
Snygg mage eller snygga armar: ARMAAAAAAAR :D melike!!!!!!Tatueringar eller piercingar: Tatueringar( men jag föredrar nog att min pojkvän inte har något av de)
Känslig eller inte: känslig
Ragg eller förhållande: förhållande
Bråkstake eller tveksam: Han ska ju inte vara bråkstake, men tveksam?? han ska ju ändå vara lite självsäker, sådär charmigt självsäker osv?


HAR DU NÅGONSIN:
Tappat glasögon eller linser: ja, tappade mina glasögon så de gick sönder, på bussen, pinsamt...
Haft sex på första dejten: nej
Krossat någons hjärta: jo, tyvärr... gör ont i mig än idag...
Har du blivit arresterad: nej
Dissat någon: haha jo
Gillat din killkompis (mer än som vän): det har inträffat.
Kysst en främling: japp


TROR DU PÅ:
Dig själv: Ja,för de mesta
Mirakel: noppe, tror på ödet ja
Kärlek vid första ögonkastet: neee, men jag tror man vet väldigt fort om det kan utvecklas till kärlek eller ej.
Himlen: svårt, man vill ju gärna det, men jag är tveksam
Tomten: när jag var liten
Att kyssas på första dejten: om man tycker om varandra, why not?

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: nej!!!
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: ja!!!
Vad kan du verkligen inte leva utan: Alla nära och kära i min närhet, datorn, mobilen, fotbollen, vichyvatten, film/serier.. HAHA kasnke int låter som nå viktiga saker för utom de första men allvarligt mitt liv skulle typ gå under utan dom sakerna ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar