© Copyright på alla mina bilder, om annat inte anges.


18 jan. 2011

18jan.

Har just vaknar med fruktansvärd pain i ryggen, men en positiv sak var att jag vaknade av en lite kisse mamma bar in i mitt rum, kissen heter Tiger och ägs av min moster. Men det är så att vi planerar att Våran Kiwiii ska få kattungar, så det var dags för det, men jag fick mysa en stund med honom när jag vakna, myyyys!

Har även hunnit flytta över lite musik och bilder från min gamla mobil, och nu ska jag hoppa in i duschen och sedan göra min lite finare än vad jag är för stunden(A)


HAHAHA ASSÅ MAMMMMAAAA!!




2 kommentarer:

  1. om det nu blir några kisseungar måste jag få leka och mysa med dom =) :D

    SvaraRadera
  2. om de blir några kisseungar kan ni döpa en till kusbär då? asså som krusbär, fast utan r. de skulle va kul. sen vill jag också leka, och lära dom att inte anfalla sovande människor. de skulle va mysigt o kul. då vet du.:)

    SvaraRadera