© Copyright på alla mina bilder, om annat inte anges.


25 jan. 2011

25jan. lista

Lovar du att vara ärlig:  Ja jag lovar :)
Du heter:  Maria Kristina Natalie Schönfeldt
Smeknamn:  nädlie, natte, patte osv.
Låt som när du är ledsen sörjer till:  Mad world, kanske.. olika.
Beroende av:  Pojkvännen, socker, mobil, dator, vichyvatten, vänner och familj.
Vad tror folk om dig:  vet inte, säkert sånt som inte är jätte sant
Stämmer det:  förmodligen inte, efter som det är få som verkligen känner mig innan och utan och vet hur jag fungerar.
Vad får du oftast komplimanger för:   min rumpa, och lite andra saker som inte ska nämnas;)
Vad säger du för att imponera på någon:  när jag tänker efter brukar jag nog inte försöka med det.. (A)
Hur imponerar man på dig:  Ett vanlig tråkigt svar, va dig själv, sen underlättar det om du har bra humor, så du kan ju dra ett skämt eller två.
Brukar du skratta för dig själv:  hahah ojaa, aldelens för ofta.
Vad står det i ditt senaste inkomna sms:   "Jaa:). Nu ska jag sova. Kan jag ringa eller ska vi säga god natt via sms?::)"
Var bor du:  Bureå
Trivs du där:  Jag hatar att bo här, samtidigt som de är de bästa ställa jag vet.
Äger du några converse:  jajamen, ett par blå :)
Sprit, cider, vin eller öl:  uhm, sprit eller cider
Brukar du bli för full:  har hänt, men brukar försöka låta bli.
Hur svarar du i mobilen:  hej det är natalie, hallååå, helluuuuuu, eller nå liknande.
Antal timmar sömn inatt:  kanske 4-5 ;S
Brukar du komma i tid:  Oja, är nästan alltid för TIDIG.
När mår du bra:  När jag får vara i pojkvännens armar och bara ligga där och lyssna på hans hjärtslag, när jag vaknar på morgonen och jag vet att jag kan vända mig om och peta på niklas så han också vaknar. Då mår jag bra!
När blev du fotad senast: Igår, i piteee.
Hur känner du dig nu:  Smått sadface, som alltid på nätterna, vet ej varför dock.. beror nog lite på att jag saknar niklas.
Vanligaste färg på dina kläder:  Svart och blå typ.
Vad tycker du om fötter:  Ja, dom är ju bra att ha så att man kan gå osv.. mer åsikter om fötter har jag nog inte.
Vad saknar du:  massa saker.
Rakar du benen:  Jo, eller assåå inte EXAKT nu i denna sekund, men jag brukar göra det så att det inte blir värst pälsen.
Är du blyg:  ehjo. men jag jobbar på det.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:  kanske.
Är du nöjd med ditt liv:  nej.
Är du bortskämd:  det tycker jag inte, om jag jämför med andra runt omkring mig, men kanske lite sådär lagomt ibland. :P
Vad längtar du till:  tills jag har flyttat hemifrån
Hur gammal är du:  19år
Gröna eller röda äpplen:  mittiiimellan ;P
När grät du senast:  Igår hormonrubbningar eller nååå:P
Har du någon piercing:  Tungan, öronen
Vill du gifta dig:  Jatack jätte gärna:):):) det skulle var mycket mysigt.
Vill du ha barn:  Jatack, beeebisar är så söta så jag döööör(A)
Hur vig är du:  vigare än förut iaf. och det är ju bra.
Tror du på liv efter döden:  jajamen det gör jag.
Har du tandläkarskräck:  näää, jag tycker det är kul, speciellt när man var liten och fick en liten sak efter besöket, typ klistermärke eller en ring eller något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar