© Copyright på alla mina bilder, om annat inte anges.


10 jan. 2011

10jan, tidsfördriv.

Vad heter du: Maria Kristina Natalie Schönfeldt
Ålder: 19, fast av någon anledning säger jag oftast att jag är 18?? har som glömt bort att jag fyllt ett år äldre.
Vad gör du: Skriver i svar här?
Vad längtar du till: Imorgon(idag) när jag får träffa älsklingen.
Vad händer i helgen: Vet inte riktigt, har match på söndag de är allt jag vet.
Senaste hånglet: Älsklingen
Hände nåt mer: under tiden vi hångla eller vad ???
Vad har du på dig: trosor ;)
Favoritöl: Ingen, usch för öl.
Vad blir du glad av: Kärlek, vänner och fotboll osv.
Vad blir du ledsen av: sorgliga filmer, nattliga funderingar osv.
Vad ska du göra idag: va med niklaaaas
Favoritsnabbmatställe: hehe, vet inte, svårt de där.
Vilken låt lyssnar du på nu: ingen. är helt tyst.
Vad dansar du till: undviker gärna de där med dans.
Vem saknar du: BUMSIII <3
Bästa Hang-outet: ehm, vet inte?
Nått någon inte vet om dig: Jag har jättte många tvångstankar..





HUR
Gör du när du är kär i fel person: mycket man kan göra?
Tycker du om gul-bil-leken: Sålänge de är jag som ser dom gulabilarna äre ju funny.
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Hehehe (A) typ 45kr?
Mycket är klockan: 02:44
Hur många kontakter har du på msn: Ingen aning, tillräckligt.
Spenderar du en regnig dag bäst: Inomhus, i famnen på niklas.

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Från Theii, " Jo, gör en fas, snart klart:) msn?
Pratar du med på msn just nu? Mattias.
Ringde dig senast? Älskling
Pussade dig senast? Älskling
Vill du kasta en sten i huvudet på? En sten? i huvudet? haha lät inte snällt..
Saknar du mest just nu? BUMSIII!! <3
Ska du träffa imorgon? Niklas.
Sov du med senast? BUMSIIIILUMSI<3
Festade du med senast? ehhhmm, var väl typ nyårs, fast var väl inte direkt att festa men, ja dom som var där då säger jag väl.
Vem fick du senast sms av? Niklas

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Ja
Gråtit en hel natt: Ja
Druckit så du spytt: Nää
Åkt vattenskidor: Nja, komme inte så långt den enda gången jag prova.
Åkt rullstol: Ja,
Gjort en bakåtkullerbytta: Ja
Köpt lösgodis för över 50 kr: Ja!!
Haft träningsvärk: Ja
Önskat att du var det andra könet: Nej
Sett din kompis i rosa kanindräkt: Nej, men de skulle vara kul.

Svarar du i telefonen: Hellluuu, hej det är natalie, jaaa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar