© Copyright på alla mina bilder, om annat inte anges.


27 jan. 2011

27jan. mitt hjärta

Inte för att det är någon ovanlighet, men jag kan inte sova. Jag saknar min pojkvän så det gör ont i hjärtat. Snart har jag varit ifrån han en heeel vecka, och det var länge sen vi var ifrån varandra så länge i streck. Jag kan inte sova utan honom liggandes bakom mig samtidigt som han håller om mig och kysser mig i nacken lite då och då. Min pojkvän är den bästaste pojkvän som finns, att han älskar mig är inget jag tvekar det minsta om, det räcker med att se hur han tittar på mig.
Jag älskar honom, jag älskar honom, jag älskar honom.
Jag vill gå överallt med honom, hand i hand, överallt! Jag vill kyssa honom godnatt varje kväll, och peta på honom när jag vill att han ska vakna på morgonen. Jag vill ligga vaken till sent på natten och prata om allt och ingenting så som jag bara kan göra med honom. När jag täffade Niklas, träffade jag inte bara min pojkvän utan även min allra bästa vän. Han är typ, ta två betala för en, fast jag betala varken för att han ska vara min pojkvän eller vän, menjaa.. han är två i ett. Han är mer än jag vågat drömma om. När jag ser på han och all lycka han ger mig kan jag inte låta bli att undra vad tusan jag gjort för att förtjäna honom:).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar