© Copyright på alla mina bilder, om annat inte anges.


17 jan. 2011

17jan. dag 6 & 7

eh, är lite efter så det kommer två.

Dag 06 En bild på mig från förra året och nu, hur har jag förändrats sen dess?
Eftersom detta är den enda bild jag har på hur jag ser ut nu, (nyss färgat håret) då måste jag ju ta den....

Tar även en webbcam bild från förra året.

______________________________________________________________


Dag 07: Min bästa vän

Min bästa vän, jag har många underbara vänner och räknar många som mina bästa vänner. Men när det ändå kommer till att välja en speciell är det alltid Dante för mig, pga att våran vänskap försvinner inte bara för att vi inte ses jätte ofta, och för att om jag behöver någon att prata med kan jag alltid lita på att han stället upp, och jag gör detsamma för honom. När vi är med varandra behövs inget speciellt för att jags ka uppskatta det, utan jag är glad så länge vi kan träffas ibland och bara umgås, prata sen en film eller något. Han ställer inga krav, och har aldrig svikit mig, och jag älskar honom väldigt mycket =) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar