© Copyright på alla mina bilder, om annat inte anges.


11 jan. 2011

11jan. Dag1

Om mig:
Mitt namn är Maria Kristina Natalie Schönfeldt, 19årgammal. Brinner för fotboll, film och serier. Mina föräldrar är skilda, både positivt och negativt med det. Pappa bor i Bureå, Mamma bor på Moröbacke, jag växlar. När jag var liten sysslade jag med Teater och simming, la av med båda och nu är det fotboll som gäller, spelar i Bureå IF's Damlag, heja mig! Jag är tankspridd, lätt förvirrad och överdrivet spårad. Jag är väldigt lättpåverkad av min omgivning, är andra ledsna är jag det, hör jag en glad låt blir jag glad, ser jag en romantisk film blir jag extra kär. Jag är en linslus, och kan aldrig se normal ut på kort. Jag är arbetssökande och drömmer om att få jobba som psykolog, radiopratare(?) eller massör.. hehe. Jag har dålig syn och dålig hörsel på vänster öra, jag har kraftig astma, problem med rygg, fot och knän, JAG ÄR BARA EN MASSA PROBLEM, men lever gör jag ändå och jag njuter av varje sekund. Jag har världens bästa pojkvän och världens bästa vänner, jag är lyckligt lottad och jag vet det!







En klassisk "Natalie min", ett fett smile!


Även som liten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar