© Copyright på alla mina bilder, om annat inte anges.


13 jan. 2011

13jan. Dag 3

Det här saknar jag
Ja, det här går ju tolka på olika sätt, om jag saknar någon/något lixom saaaaknar eller om jag inte har något som jag behöver, typ som om jag ska köpa en godispåse men saknar 5kr, aaa vafan ni fattar, ni är väl inte helt störda.

Men jag tolkar det som om jag saaaaaknar någon/något ni vet!
Jag saknar simningen, haha konstigt men sant, nog för att jag slutade när jag typ gick i 5an ;P Men det var kul, vet faktiskt inte varför jag slutade. Jag saknar skolan, att inte behöva oro sig för vad man ska göra, att ha en trygghet att gå till varje dag. Det finns en del vänner, som med tiden blivit mer eller mindra okända, dom saknar jag också. Jag saknar Jonathan Ögren när han är på Gotland. Jag saknar mitt långa hår! AA SPECIELLT MITT LÅNGA HÅR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar